Birthday!!!

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 1 March 2013

Jatu...Adusss~

Mase aku darjah 2, kelas aku ada carpet.....
mase pagi-pagi datang sekolah.....aku joget atas meja kelas aku...biasalah...budak-budak...
Tiba-tiba...kawan aku H****, entah muncul dari mane pergi tarik kaki aku...
Aku terjerumus atas carpet tu...habis berdarah kepala...wu...wu...wuuuu.....
Pastu Ustazah N******** nampak aku cedera....
Dia kata kat Husni...'AWAK NAK JADI APA HAH H****!?'
Dia terus bawak aku pergi bilik guru...
Dia letakkan ubat kat luka aku...tapi, Ustazah ******** memandai je komen....
'HAH! MAIN LARI-LARI LAGI! KAN DAH JATUH! PADAN MUKA!'
Ayat dia memang menyakitkan hati betul....
Dahla tak tahu cerita sebenar, main tuduh pulak tu!
lain kali jangan pandai memandai-mandai menuduh orang lain....

No comments:

Post a Comment